skriveromidag.blogg.se

Samlar mod

Publicerad 2014-03-02 15:35:13 i Idag,

Jag känner mig 99% säker; jag ska göra slut med min pojkvän. Jag älskar honom, vi har det bra sinsemellan men jag känner ingen attraktion längre. Just nu behöver jag vara själv, hitta vem jag är och göra precis vad jag känner för utan att behöva ta hänsyn till en partner. Det är orättvist mot honom att hålla honom kvar med mig när jag knappt kan ge någon kärlek. Jag vill heller inte att det går så långt att jag faktiskt är otrogen, tänker inte göra något med någon förrän jag brutit mellan oss. Det är bara så fruktansvärt jävla skitsvårt. Jag måste såra honom, som är den finaste, ärligaste och bästa killen i världen och jag måste samla mod. 
 
Vi skrev precis på kontrakt på lägenheten också, 6 månader. Det kommer däremot inte ta så lång tid, det handlar bara om att vi måste hinna lösa med våra föräldrar, för vi måste flytta hem. Ingen av oss har råd att bo i lägenheten själv. Jag har så mycket jag vill skriva ut men jag kommer inte på allt och samtidigt kommer allt på samma gång så jag glömmer bort det jag ännu inte skrivit. Jag vill bara dra härifrån, inte säga till någon. Gömma mig nånstans.


Kommentarer

Postat av: Karolin

Publicerad 2014-03-13 11:44:09

Så tråkigt, hoppas allt är okej med dig ändå :(

Postat av: Miranda

Publicerad 2014-03-19 21:19:56

Hoppas allt är okej med dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela