skriveromidag.blogg.se

Vill att han ska vara otrogen

Publicerad 2014-01-26 09:00:00 i Idag,

I och med mitt problem med pojkvännen tänker jag helt efterblivet. Jag är ju skiträdd för att göra slut, för jag vill verkligen inte såra därför hoppas jag nästan att det ska komma fram att han varit otrogen mot mig eller något. Det skulle självklart inte vara kul att höra men då skulle jag verkligen ha en bra anledning till att göra slut. Jag vet att det låter helt befängt men det är sant. 
 
Jag vill kunna falla in i någon killes blick och totalt kladda på honom. Om jag inte haft pojkvännen hade jag gjort det igår med min gamla kollega som jag berättade om i några inlägg ner.  

Kommentarer

Postat av: Karolin

Publicerad 2014-01-26 12:26:09

Vad rolig du är med pojkvännen. Hade samma problem med mitt ex. haha! Ja, men på den med 300 ml som jag köpte så var det denna bilden. Men på den som är 200 ml är det den du säger att du har. Antar att de är den gamla bilden för den doften eftersom de reade ut den jag köpte ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela