skriveromidag.blogg.se

Vampire Lounge

Publicerad 2014-01-29 20:00:00 i Idag, Tips,

Ett ställe i Stockholm jag verkligen älskar är Vampire Lounge. Det är en gotisk coctailbar på söder och de har så jävla goda drinkar. Och annorlunda för den delen! Deras bartenders är grymma och stället är bara allmänt nice. Kika in på deras hemsida.
 
Jag har inte druckit jättemånga drinka där men de har glassdrinkar som är så farliga! Jag älskar milkshakes och sådant och att det inte smakar alkohol för fem öre gör att man får i sig dem otroligt lätt. Vampire Lounge är verkligen ett tips till AW:n eller om ni bara vill njuta av kalasgoda och roliga drinkar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela