skriveromidag.blogg.se

Motivation? Bara lat...

Publicerad 2014-01-26 13:38:00 i Idag,

Ska över till pappa och käka tacos nu. Jag fyllde år tidigare i veckan så ska firas med honom och några till från släkten. Kul att veta eller hur? 
 
Något som verkligen är jag i ett nötskal är att jag ligger på morgonen och tänker att jag ska ge mig ut och springa lite. Först kollar jag igenom alla bloggar jag läser osv, sen är tanken att jag ska ta mig iväg. Det händer inte! Jag blir liksom lat och tittar om alla bloggar och hemsidor istället. Jag menar, vad fan? Så dumt.
 
 

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2014-01-26 16:30:21

sv: Man jag ser ditt namn i din mailadress :)
Med mig är det bra.

Haha, när man vill göra något ska man det på en gång :P Känner också igen mig i det. Men på senaste tiden har jag försökt göra istället för att tänka så mycket.

Gott med tacos btw!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela