skriveromidag.blogg.se

Inte PMS men nästan

Publicerad 2014-01-27 19:15:00 i Idag,

Just nu kränger jag en jävla massa godis och andra saker. Ska ha min mens i dagarna och veckan innan skriker kroppen efter saker. Det är inte bara godis utan ibland kan jag vilja ha riktig mat, dock fet och såsig. Idag åt jag upp matlådan som skulle räcka till både idag och imorgon. På vägen hem köpte jag godis (som jag inte var sugen på men åt ändå), en burn och har ätit middag; massa tacos idag igen. Nu ska jag göra mig två toasts, mwahaha!
 
Fudge me alltså!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela