skriveromidag.blogg.se

Borsta tänderna

Publicerad 2014-01-30 12:05:00 i Idag,

Bloggar lite under rasten, var verkligen tvungen att skriva det jag ska skriva nu; min pojkvän är ganska dålig på att borsta tänderna, hoppar över vissa morgnar/nätter. Trots det så har tandläkaren berömt honom för hans munhygien (de vill att han ska använda tandtråd sen ska allt vara finemang). För mig är det självklart att borsta åtminstone morgon och kväll! Jag frågade honom i morse om han borstat tänderna, då sa han "nej jag hinner inte"... nej konstigt eftersom du låg och drog dig i sängen! Då sa han också "men jag borsta i alla fall tänderna igår kväll". Alltså det spelar ingen roll, det är äckligt! Jag sa att det var äckligt, då blev han sur. Även om man ätit frukost så luktar det ändå lite sunkigt i munnen efter natten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela