skriveromidag.blogg.se

Under kontroll

Publicerad 2014-02-19 15:23:23 i Idag,

Tog lite grejer och åkte hem till en vän. Usch, var inte kul att se killen så där i söndags. Vi pratade mer i måndags och jag började själv inse vad som egentligen var problemet; jag isolerar mig själv. Ni har själva sett att jag umgås med vänner osv. men jag har haft med mig killen så ofta när jag gjort saker. Däremot har det varit riktigt kul, jag har absolut inga problem med att ha med honom oavsett vad jag ska göra. Nu på senaste har jag börjat släppa på det enormt mycket och som grädde på moset har jag ju mycket i skolan och arbetssökande. Och extrajobb. Det är så himla mycket på en och samma gång och jag tror det är det som har snurrat till det i skallen på mig.
Jag vet vad jag vill; så länge jag inte tappar känslorna för honom så tänker jag fortsätta vara med honom. Jag vill det och jag tänker vara det. Killen vet att det är det jag vill också så nu är han lugn. Valde ändå att ta ett par dagar borta för att få ordning på allt med skolan och så, blir mycket distraktioner hemma. Ska jobba imorgon också, med mitt senaste "ragg". Blir spännande.


Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2014-02-19 21:18:14

Huvudsaken att man vet vad man vill till slut.. Tog en veckas paus, men nu är vi tillbaka. Känns rätt :-)

Postat av: Karolin

Publicerad 2014-02-20 11:56:05

Usch jag känner verkligen med dig. Att känna två olika känslor samtidigt som brottas med varandra. Men skönt att du kommit fram till att du vill vara med honom ändå. Kärlek kan behöva en restart ibland. Börja om från början och ge varandra mer närhet och kärlek. Typ som att börja dejta igen kan vara lite uppiggande kanske :) Lycka till!!

Postat av: miranda

Publicerad 2014-02-20 17:40:46

Men det låter ju super bra! Lycka till :)

Postat av: ANGELICA - Hälsosamt

Publicerad 2014-02-21 21:54:52

Hoppas det blir bra tillslut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela