skriveromidag.blogg.se

Temp.skillnader

Publicerad 2014-02-02 14:11:00 i Idag,

Jag kan bli tokig på våran lägenhet. Det är skitvarmt på sommaren, så man måste ha typ alla ventiler öppna och skapa korsdrag. Är så jäkla glad att vi kan göra det, i vår förra lägenhet hade vi bara ett stort fönster och då går det inte. Aja, så fort det blir minusgrader blir det skitkallt för det drar från balkongdörren. Däremot, nu när det varit plusgrader i två dagar så har jag lökat sönder på nätterna, förstår inte! Varför ska det diffa så mycket bara på grund av några enstaka grader?

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-02-02 14:45:38

Låter inte speciellt kul :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela