skriveromidag.blogg.se

Phuu

Publicerad 2014-02-03 15:50:53 i Idag,

Tror jag fått ihop ett bra personligt brev nu. Det är så himla svårt! Fick hjälp av en tjej som också sökt butiksjobb, lite tips om vad jag ska framhäva i informationen om mig själv osv. Usch, har misslyckats vid flera tillfällen så har inte direkt de största hoppen, är även skitnervös inför mötet av personalansvarig. Är rädd att snubbla på orden, prata för fort och typ prata i tungor. Blä! Aja, ska inte ge mig ut förrän på torsdag, ska förbi mitt förra jobb för att skriva ut alla papper. Nu ska jag sätta i gång med vegofärsen vi ska käka ikväll! Visar den senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela