skriveromidag.blogg.se

Need a job

Publicerad 2014-02-05 15:17:00 i Idag,

I mars blir jag helt sysslolös om jag inte fått ett jobb. Något som känns så himla bra är att både mitt förra jobb och min praktikplats kommer behöva folk i mars så jag får lite extra i kassan. Helst vill jag ju ha fått ett jobb lagom tills plugget är klart men det kan man aldrig förvänta sig. Imorgon ska jag ge mig ut och köra det klassiska gå-till-butik-och-visa-upp-mig. Är så rädd att jag ska börja pladdra om helt fel saker, missa att säga något osv.

Kommentarer

Postat av: miranda

Publicerad 2014-02-05 19:09:37

Svar: Aha, loverdose har en ganska speciell doft tycker jag!

aa, sån är jag också faktiskt! Brukar sära på ögonfransarna med pincetten, det ska inte finnas några klumpar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela