skriveromidag.blogg.se

I am Galla

Publicerad 2014-02-08 12:44:45 i Idag,

Jag älskar att sitta inne på utforskarn på Instagram. Man kan hitta många nya att följa, oftast är det ju lite kändare personer som hamnar där. En som fick mitt hjärta att slå en volt är Adam Gallagher (Iamgalla). Så. Jävla. Snygg! Han bloggar om manligt mode och sin vardag (blogg) och lägger upp riktigt fina bilder på sig själv men även vardagliga saker som mat och natur. Min drömman for real. Titta bara på honom!
 
 
 
 
 
 
Kolla ögonen! Håret! Allt! Han är perfekt, jag har nog aldrig sett en snyggare kille än honom. Jag kan sitta i flera timmar och bara titta på massa bilder av honom. Han är helt klart mitt free card.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-02-08 13:34:04

Så snygg människa! :')

Postat av: Milina

Publicerad 2014-02-08 15:39:06

Han var snygg! :D
- hihi ja :)

Postat av: VERONICA - mode & träning

Publicerad 2014-02-08 16:27:13

Totalt älskar din blogg, fastande direkt här! Keep up the good work! :) Kramar

Postat av: Alina

Publicerad 2014-02-09 00:39:14

snygg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela