skriveromidag.blogg.se

Eau de parfum

Publicerad 2014-02-04 16:33:00 i Idag, Tips,

Än så länge har jag hittat två favoritdofter; 
 
 
Christina Aguilera eau de parfum och Miss Dior eau de parfum. Miss Dior är den bäst-bäst-bästa, utan tvekan! Aldrig känt en parfymdoft så god som den. Skillnaden på eau de toilet och eau de parfum är att den sistnämnda både har en starkare doft och sitter i mycket längre. Den förstnämnda måste man ofta spraya på lite oftade under en hel dag sam sprata lite extra med.


Kommentarer

Postat av: Cecilia | Tatuerad & piercad feminist

Publicerad 2014-02-05 18:54:38

Min favoritparfym är DKNY Be Delicious den gröna. :)

Svar: Den var min favorit för ett par år sen, doftar underbart! :)
Skriveromidag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela