skriveromidag.blogg.se

Celsius

Publicerad 2014-02-03 15:12:00 i Idag,

För något år sedan började jag dricka Celsius. Jag hade hört talas om det innan men intresset för att testa fanns inte. När jag gjorde det kände jag att vissa av dem har en lite speciell smak men det positiva var att jag gick på högvarv när jag drack det. Den största nackdelen är att jag kan kissa upp till fyra gånger på bara en timme efter en burk, blir tokig! Det innebär ju också att jag måste fylla på med mer vatten och vad kommer det resultera i? Ännu mer spring på toaletten! 
 


 

Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2014-02-03 15:27:30

Aldrig druckit de där.. haha :D

Postat av: Karolin

Publicerad 2014-02-04 13:53:07

Det var en period då jag alltid tog en celcius innan träningen. Den hade precis kommit och blivit en stornyhet. Jag vet inte om det var för att man inbillade sig att det var så bra men jävlar vad bra träningspass jag gjorde ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela