skriveromidag.blogg.se

Busy

Publicerad 2014-02-13 08:35:50 i Idag,

God morgon!

Varit lite dött här i bloggen de senaste dagarna, har haft mycket att göra. Var på födelsedagsmiddag igår och käkade pulled pork, det är så fruktansvärt jävla skitgott! Ursäkta ordförrådet men allvarligt, om ni inte testat det så gör det.
 
 
 
Idag ska jag söka fler jobb, inte så jättepepp på det, känns så pinsamt på något sätt att gå in i butiker och berätta samma sak om och om igen. Vet ju själv hur de på min praktik kan reagera när det kommer någon och vill lämna in ett CV, vissa slänger det så fort den arbetssökande har lämnat butiken. Illa, tycker jag!


Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2014-02-14 11:19:12

Gott :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela