skriveromidag.blogg.se

AW

Publicerad 2014-02-08 12:12:00 i Idag,

I'm back! Det blev jobb igår också, sedan aw på mitt förra jobb med gamla kollegor. Kvällen slutade på Solidaritet Arena som ligger i Tele2 arena. Riktigt fräscht ställe men det är för få som tar sig dit! Dem spelar bra festmusik, har schysta soffor med bord man kan sitta vid. Många toaletter! Jätteviktigt för mig som kissar stup i kvarten när jag dricker. Nu när jag tänker på det känns det som att jag skrivit om klubben tidigare...?
 


 

Kommentarer

Postat av: miranda

Publicerad 2014-02-08 15:58:08

Låter som en mysig bar! :)

Svar: Jodå, det löns nog att köpa en sån, den ger verkligen mycket volym till roten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela