skriveromidag.blogg.se

Tjäyproblämzz

Publicerad 2013-11-19 19:17:59 i Idag,

Hejsan!
Nu blir det lite tjejproblem här. Eller, det är inte det jobbiga jag ska prata om, utan snarare något som är positivt för mig. De flesta av oss tjejer får ju mens och har sug efter allt onyttigt i världen = jobbigt. Jag har det så ungefär två veckor innan mensen kommer = också jobbigt. När den väl kommer så försvinner de här sugen lika snabbt som du knäpper med fingarna. Så har jag det idag, var sötsugen hela dagen, längtat efter den stora godispåsen som jag tänkte köpa och sen när jag kom hem, satte mig på toaletten för att kissa och vips så kom den! Och vips så är allt sug borta! Vill typ bara dricka vatten. Synd att jag köpt chips och läsk till fotbollsmatchen pojkvännen ska titta på...
 
 

Kommentarer

Postat av: zara

Publicerad 2013-11-21 15:22:21

hahahahahahaha så är det för mig med ! helt sinnes ... :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela