skriveromidag.blogg.se

Godis(i-lands)problem

Publicerad 2013-11-23 12:13:18 i Idag,

Varför är lösgodis alltid godare när andra köpt det? När jag köper mitt eget väljer jag samma sorter gång på gång, för det är dem som jag tycker är godast. I någon annans godispåse hittar man alltid sorter man själv aldrig tar men då är dom jättegoda! Jag köper t.ex. aldrig nappar, tycker dock om dem men anser att dem är lite tråkiga. Hittar jag däremot nappar i någon annans påse äter jag dem utan tvekan och de är jättegoda helt plötsligt. Jag undrar verkligen vad det beror på.
Sen kan jag även äta hur mycket som helst av andras lösgodis men mitt egna börjar jag må illa av efter en stund. Jättekonstigt.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Liborius

Publicerad 2013-11-24 13:45:18

sv. bra tips fast jag behöver ju inte ta skyltexemplaret då jag redan har jackan?

Postat av: towemickelsson

Publicerad 2013-11-26 04:11:07

haha åh vad jag känner igen mig i det du skriver! det är samma när man köper chips också! köper någon annan påsen så blir det helt plötsligt myycket godare... konstigt. :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-19 08:02:22

Gratis är gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela