skriveromidag.blogg.se

Börjar nu

Publicerad 2013-11-14 20:02:27 i Idag,

Så där, det känns riktigt bra att faktiskt skriva igen. Jag har tänkt på att återgå till bloggandet lite till och från men av någon anledning så får jag tanken att det är lite töntigt.. Jag skakar lite på huvudet och tänker att för tusan, det är ju som en dagbok, åtminstone för mig.
 
Nu tänker jag hålla mig anonym och bara skriva om allt som dyker upp i huvudet på mig och även sånt jag faktiskt gör på dagarna. Utifall någon jag känner skulle lyckas klicka sig in i bloggen så kommer jag inte nämna namn och inte heller säga exakt var jag varit. Om jag t.ex. handlat på ICA, ja okej men jag säger deifinitivt inte vilken av de.
 
Ska bli intressant att se om det kommer dyka upp folk som läser. Bara för att höra någon ordbajsa om samma problem/tankar man har i vardagen. Som Vines, det är typ det bästa tidsfördrivet jag vet när jag är ensam. De tar ju upp fördomar/problem/stereotyper osv. som finns i samhället. Det är så skönt att se att man inte är ensam, eller hur?
 
Jag ska även försöka fixa bilder som är MINA men eftersom jag har en pojkvän hemma och han faktiskt inte heller vet att jag börjat blogga igen (återigen för att jag är rädd att t.o.m. han ska tycka jag är töntig) så måste jag vara lite diskret med vad jag lägger upp. Och när.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela