skriveromidag.blogg.se

Julklappar under 100 kr (för honom)

Publicerad 2013-12-10 18:04:00 i Idag, Tips,

I inlägget under tipsar jag om julklappar under 100 kr till henne. Nu är det dags att tipsa om vad man kan köpa till pojkvännen, pappa, brorsan osv! Killar kan vara svårare, för det är betydligt vanligare att tjejer älskar massa olika saker som doftar gott, t.ex. läppglans, kroppslotions osv. men jag tycker verkligen man kan uppmuntra killarna att ta hand om sig själva!
 
Här är mina tips till honom, under 100 kr:
 
Ansiktstvätt på Kicks, 95 kr.
 
After shave på Kicks och Åhléns, ca 99 kr.
 
 
Ansiktskräm på Kicks och Åhléns, ca 95 kr.
 
 
Tröja i flera färger från H&M, 99 kr.
 
 
Pikétröja från H&M, 99 kr. 
 
 
Baslinne från H&M, 49,50 kr.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela