skriveromidag.blogg.se

Julklappar under 100 kr (för henne)

Publicerad 2013-12-10 17:24:00 i Idag, Tips,

Det är så många bloggare som skriver ut dyra tips till julklappar. Jag som själv inte alls har särskilt mycket pengar att gå på, speciellt när man ska köpa julklappar till ett par personer. Därför vill jag tipsa om klappar under 100 kronor! 
 
Till henne (flickvän, syster, mamma osv.) uppskattas nästan alltid en god doft och det måste verkligen inte vara en parfym! Köp en lotion som återfuktar och doftar gott, för nu i vinter är det ju jätteviktigt att ta hand om sig själv och sin hy. Sen är allt som har med uppfräschning att göra heta!
 
Här kommer några tips på produkter under 100 kr till henne:
 
Ansiktsmask finns på Lindex, ca 30 kr.
 
Body scrub finns på Kicks och Åhléns, ca 70 kr.
 
 
Skrubbhandske för bäst effekt av body scruben, i nästan varje butik för ett bra pris.
 
Duschkräm och body lotion i olika dofter från The Body Shop, 95 kr.
 
 
Minimanikyrset från The Body Shop, 75 kr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela