skriveromidag.blogg.se

Blä på julen i år

Publicerad 2013-12-21 10:11:48 i Idag,

Snart julafton. Åker med pojkvännen till Norrland idag, känns sådär. Ska bli skönt att komma från Stockholm men jag vill hem den 25:e. Några ska åka då men jag kanske inte får plats i bilen så lär behöva stanna en dag till. Missförstå mig inte, det ska som sagt bli mysigt och så men att vara där i nästan sex dagar tar emot. Vi är bara där länge för att hans mamma vill det men vad då, förbereda 3 dagar innan julafton? Nä, det behövs inte! Speciellt eftersom vi kommer vara 10 personer.
 
I värsta fall tar jag tåget den 25:e. Dyrt som fan men kanske är värt det. Usch, just nu önskar jag att jag inte valde att följa med. Och vart fan är snön?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela