skriveromidag.blogg.se

Söderte

Publicerad 2014-01-31 11:12:14 i Idag,

Tjenare!
Nu har jag hunnit med att käka frukost, duscha och nörda. Sitter just nu med en stor kopp te (söderte med honung och mjölk) och låter håret självtorka - bäst för håret! Jag älskar dessa dagar då man vaknar upp av sig själv, kan äta i lugn och ro, var lite stressad med duschen dock för som sagt - jag vill låta håret självtorka och det ska gärna ha gjort det innan det är dags att gå ut i minusgraderna. Ska klä på mig och sminka mig om typ.. två timmar, tjiho!
 
Min första egenuppladdade bild!


Kommentarer

Postat av: Esmeralda

Publicerad 2014-01-31 12:26:30

sv: ja det finns nog en del som känner igen sig när det gäller detta :)

Postat av: Esmeralda

Publicerad 2014-01-31 12:27:52

sv: hahahah jaa exakt och jag köpte produkten bara för att fastslå mina misstankar. Det är alltid så. Första gången jag detoxade gjorde jag det genom att dricka citron vatten och grönt te med massa nyttig mat och det syntes väldigt stor skillnad på min kropp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela