skriveromidag.blogg.se

Push me against the wall and fucking kiss me

Publicerad 2014-01-25 11:04:36 i Idag,

Igår var det kalas för mig, greatest party ever typ! Hade så jävla roligt. En gammal kollega kom också, hade inte förväntat mig att han skulle komma förbi. Nu kommer mitt vanliga problem tillbaka... jag var störtkär i honom när vi jobbade ihop, även om jag hade pojkvän kunde jag liksom bli sotis när han umgicks mycket med en annan tjej på jobbet. 
 
Han och jag tillkännagav några saker på fyllan. Det första var det jag precis sa, jag berättade att jag har varit attraherad av honom sedan han började. Det andra var att vi båda sa till varandra att om vi båda var singlar hade vi legat. Ännu en grej som gör att jag överväger att inte vara med min pojkvän längre. Jag skulle som sagt aldrig göra något emot honom så länge vi är tillsammans men jag ville så gärna dra in min gamla kollega på toaletten och bli upptryckt mot en vägg av honom. Jag måste verkligen umgås mer med mina närmaste tjejkompisar och prata om mina problem, inte bara i en blogg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela