skriveromidag.blogg.se

Menzies

Publicerad 2014-01-29 18:47:09 i Idag, Irritation,

Alltså hej mens, kan du komma på besök nu...?! Jag känner mig kropp så bra och märker liksom dag för dag att den närmar sig men ibland kan jag märka skillnaden i bara några dagar medans nu, nu har jag gått förbi min vanliga känsla i kroppen så allt är så jäkla jobbigt. Eller inte jobbigt så, inget fel på humöret fortfarande men jag kan äta tills jag mår illa.
 
Ni skulle sett mig på lunchen idag; det första jag gör är att gå och köpa nötter för jag är så jävla sugen. Sen kommer jag tillbaka och äter min matlåda. Direkt efter vräker jag i mig nötterna. Jag sitter där skitmätt och eländig men är så grymt sugen att jag ger mig ut igen. Jag tänker själv att "så här kan jag inte hålla på", så jag går ut i den friska luften (som om det skulle hjälpa). Bestämde mig i alla fall för att inte köpa något och gick med den dregglande mun.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela