skriveromidag.blogg.se

I want my boobies

Publicerad 2014-01-25 16:27:13 i Idag,

Jag är en sån person som kan bli skitmotiverad till att börja träna och käka nyttigt när jag ser alla snygga kroppar på Instagram. Det börjar med att jag sätter igång men efter ungefär en, kanske två veckor med hunger från döden, känslan av omättnad osv. så pallar jag inte. Då tänker jag att jag ändå har en rätt fin kropp med fina former. Jag får uppmärksamhet av killar och något jag märkt händer när jag börjar äta rent och träna mycket är att tuttarna blir mindre och heeell no! Jag är hälsosam på mitt sätt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela