skriveromidag.blogg.se

Fisa första gånger inför kärleken

Publicerad 2014-01-26 16:43:00 i Idag,

I'm back! Jag kom att tänka på en sak som faktiskt är jobbigt för väldigt många; när man blir tillsammans med någon, speciellt en man inte känt i flera år, så är det så jävla jobbigt att släppa första fisen. Det tog mig ett år med min nuvarande pojkvän och det var så himla läskigt! Jag minns att jag vid flera tillfällen hade en fis och tänkte "nej nu är det fan dags att bryta isen" bryta isen från min sida, han fes redan, men vågade inte. Fan vad skönt det var när man väl gjorde det och nu har jag värre fisar än honom. Fler också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela