skriveromidag.blogg.se

Camomille remover

Publicerad 2014-01-31 10:00:00 i Idag, Tips,

För typ tre år sen köpte jag världens bästa make-up remover, sen tog den slut och jag slängde förpackningen - utan att titta vad det var för märke, för uppenbarligen ville jag ju ha samma igen. På vägen till den jag har idag har jag testat flera dåliga och ibland även trott att alla mina mascaror varit envisa men det låter inte logiskt. Nu har jag hittat min nya favorit:
 
 
 
Camomille Waterproof Eye & Make-up Remover från The Body Shop (länk). Den behövs absolut inte användas på vattenfast smink, självklart fungerar den på allt. Det är två lager i flaskan så den ska skakas om och appliceras på en bomullspad.

Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2014-01-31 10:24:55

Bra tips :)

Postat av: Karolin

Publicerad 2014-01-31 10:59:11

Tack för komplimangen :) Jag har aldrig riktigt tyckt om mina ögon. haha men man får nöja sig. Det går ju inte att byta ;) Produkten ser så go ut. Jag kommer garanterat vilja testa den! Jag är ett skönhets freak och vill testa allt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela