skriveromidag.blogg.se

Bloggdesign

Publicerad 2014-01-30 19:13:11 i Idag, Irritation,

Har gjort om lite i designen och allvarligt, jag blir tokig på alla koder! Innan de gjorde om på blogg.se var jag skitbra (typ) på att fixa med kodmallarna men nu fattar jag typ ingenting. Värst av allt är färgerna och kanter. Jag vill ha fler linjer, ramar runt inläggsdelen och "sidodelen" med informationen om mig osv. Vill även byta färg på länkarna, blått passar inte riktigt in. Om någon är ett snille på detta, säg gärna vad jag ska leta efter i stilmallen/kodmallen!

Kommentarer

Postat av: bexollila.

Publicerad 2014-01-30 19:27:19

haha ja jag säger ju det de är helt sjukt! han är jätte liten !!

Postat av: Nnad ♥

Publicerad 2014-01-30 20:00:56

Sv: Det är sjukt snyggt med piercings, ska ha dem tills jag blir gammal och grå ;) Eller tills jag får ett jobb som förbjuder piercings, men sådana jobb vägrar jag ta idag eftersom mina piercings visar vem jag är som person.
Kanske omoget att tänka så men det är jag det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela