skriveromidag.blogg.se

Bastille

Publicerad 2014-01-12 13:36:42 i Idag, Tips,

Jag är jättekär i Bastille sångare Dan. Alltså allvarligt, den där rösten tillbinder mig något enormt. Jag tycker inte han är särskilt snygg men fuck that liksom, man lyssnar ju mer på musiken än vad man ser personerna i bandet. Jag är jättearg att jag missade Bastille i Stockholm i november förra året och ännu surare blir jag när jag faktiskt kunde ha sett dem. De skulle ju ha spelat på Debaser i medis tror jag men där var det slutsålt väldigt snabbt och något jag då inte visste var att det bestämdes att de skulle byta arena så fler fick plats. Jaha man tackar.... inte! Jag hade ingen aning, hade kapat ena handen för att få en biljett. Well well, håller verkligen tummarna att de ska komma tillbaka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela