skriveromidag.blogg.se

Wolff

Publicerad 2014-02-08 16:29:52 i Idag,

En update om läget med pojkvännen då! Han har varit jättebra den här veckan, utan att jag en har pratat med honom. Det får mig att avvakta att ta det där snacket med honom. Det negativa med det är dock att det hade varit en perfekt tid att vara ifrån varandra den här veckan när pappa är i Thailand, då hade jag kunnat vara i hans lägenhet. Well well... det får väl lösas på annat sätt i värsta fall! 
 
Ikväll väntar Rikard Wolff. Alltid älskat honom tack vare Lejonkungen, hans röst är att dö för! Fick en biljett till hans föreställning i födelsedagspresent. Efter den så ska vi möta upp några kompisar, en av dem ska åka på språkresa i tre månader så det blir ett hejdå-kalas!
 
 

Kommentarer

Postat av: miranda

Publicerad 2014-02-09 00:44:06

Svar: Oj glömde svara om gellacket! Jag har gjort det både i skolan och på salong, men jag har ganska mjuka naglar och det beror ju också mycket på kvalitén på naglarna.. På vissa hålls det bättre och på andra sämre :)

Postat av: miranda

Publicerad 2014-02-09 10:45:53

Svar: Jodå såå mycket godare med vanligt bröd! Haha, kul att vi är två om den saken då.. Trodde jag var knäpp eller nåt som alltid berättar för mycket om mej och mitt liv åt andra! :D

Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

Publicerad 2014-02-10 21:11:40

rikard wolff är så mysig!

Svar: otroligt mysig, älskar den mannen!
Skriveromidag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela