skriveromidag.blogg.se

Vad som pågår just nu

Publicerad 2014-02-22 17:59:00 i Idag,

Hemma igen nu. Lite jobbigt är det fortfarande. Jag har kommit fram till att jag inte riktigt vet vem jag är, vilken relationsmänniska jag är. Vad behöver jag liksom? Det kom faktiskt fram för mig idag att jag varit i något form av förhållande i 10 år. När jag och mitt ex blev tillsammans var jag 13 år. I samband med att vi gjorde slut för 3 år sedan blev jag störtkär i en annan och han var den enda jag var med då. När det inte funkade med honom kom min nuvarande pojkvän in i bilden, så det har alltid, alltid, alltid varit någon där. Jag behöver vara själv, kanske bara bo själv och vara särbo. 
 
Så vad mer har hänt denna vecka? Planerat en "rök-dejt" med killen jag flirtade med i lördags. Det går inte så bra eftersom det inte är tillåtet att göra det, har ingenstans att vara. Jag tror att anledningen till att jag vill röka är för att komma bort från verkligheten lite. Rökte faktiskt i torsdags och det var det läskigaste jag varit med om på länge. Fick hjärtklappning som höll i sig i ca tre timmar, blev paranoid och trodde inte jag skulle vakna av larmet dagen efter. Ni reagerar säkert på det här nu, med tanke på vad jag planerar med den här killen och det skrämde mig faktiskt. Tror inte jag vill att det ska vara en rökdejt, bara några öl på söder blir lagom.


Kommentarer

Postat av: ANGELICA - Hälsosamt

Publicerad 2014-02-22 21:43:26

Jag har också haft ett förhållande så länge jag kan minnas

Postat av: Gosia

Publicerad 2014-02-24 22:42:58

Vad rökte ni egentligen? låter som crack så som du beskriver reaktionen xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela