skriveromidag.blogg.se

Otrevliga drummel

Publicerad 2014-02-02 19:23:00 i Idag,

Jag håller på att bli galen. Väldigt länge har min pojkvän varit sån att han låter otrevlig/kort/ointresserad när han svarar på något jag säger. Jag har sagt till flera gånger och han säger att inget är fel "förlåt då, du behöver inte ta allt som att jag attackerar dig". Nej, det gör jag inte heller men jag vill inte ha ett otrevligt svar när jag går där och är jättepositiv i mitt snack. Han är också sån som kan gå runt och sura på en sak länge, man undrar vem som är kvinnan i förhållandet... Jag tror vi ska ha "the talk" nån dag i veckan, så han får höra hur jag verkligen känner och vad som måste ske för att vi ska kunna fortsätta vara tillsammans.

Kommentarer

Postat av: Miranda

Publicerad 2014-02-02 21:26:29

Förstår att det är jobbigt när han verkar obrydd, man vill ju att den andra halvan ska bry sej mest av alla :/försök att prata med honom!

Svar: nej du kanske inte ska färga svart haha, men du kan ju gå runt och fråga om dom säljer ögonbrynsfärger på salonger, eller så gör du själva behandlingen på en salong, fast det kan ju vara lite dyrt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela