skriveromidag.blogg.se

Kändisyra

Publicerad 2014-02-03 14:09:32 i Idag,

Tjenare! Kom ganska nyss hem från jobbet. Eller egentligen borde jag inte säga jobbet, det är en praktik som ingår i min utbildning jag går. Jag ska också egentligen vara där till kl 17 men jag har så mycket teoretiskt att fixa med och störst av allt - jobbsökandet! Jag ska köra halvdag på praktiken den här veckan och ge mig ut för att söka jobb. Är lite pirrig, var så länge sen jag gjorde det och jag har inte gjort det under en längre period för jag fick ett jobb ganska snabbt. 
 
Hade faktiskt lite celebert besök i butiken idag; TV och radioprofilen Kitty Jutbring var inne men handlade inget. Hon verkar vara stammis för jag har sett henne där innan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela