skriveromidag.blogg.se

Kändismagnet

Publicerad 2014-02-04 19:42:00 i Idag,

Hade ännu fler "kändisar" inne i butiken idag, värsta magneten alltså! Igår var ju Kitty Jutbring inne, idag var ena kvinnan som läser upp trafiken i Nyhetsmorgon inne och f.d. skandalbruden Jackie Ferm. Jackie var faktiskt jättetrevlig, log och önskade mig en trevlig dag. Jag känner dock inte att jag blev star struck, av någon av dem. Då var det coolare att se Alexander Skarsgård käka pizza för många år sen på den lokala pizzerian i området jag växte upp. 
 


 

Kommentarer

Postat av: Esmeralda

Publicerad 2014-02-04 20:49:39

sv: mee too så himla gott :D standard på syrianska bord hehe ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela