skriveromidag.blogg.se

Hallelujah!

Publicerad 2014-02-04 21:13:30 i Idag,

Det bästa som kan hända hände just; fick min mens när jag stod i duschen, kan det bli bättre? Kunde ju varit betydligt värre. Vet ni vad som också hände? Lika snabbt som en knäppning med fingrarna försvann allt sötsug och jag vill nu bara ha massa vatten. Det började närma sig droppen med hur mycket mer jag skulle palla innan den kom, mitt sötsug har varit rent av förjävligt denna månad och att ha 6 veckor mellan mensen gör inte saken bättre.

Kommentarer

Postat av: miranda

Publicerad 2014-02-04 21:35:49

nej men vilken tur, hoppas inte sötsuget kommer tillbaka! :D

svar: hmm okej. Tror att gummi borstar funkar bäst på mig, men det kanske är för att jag har super konstiga ögonfransar haha..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela