skriveromidag.blogg.se

Festivalsommaren

Publicerad 2014-02-13 17:15:00 i Idag,

Jag vill gå på festival i sommar! Hoppas att pengarna jag har undansparade inte kommer behöva läggas på hyra, dvs. att jag har fått jobb innan dess. Det vore alltid häftigt att gå på Sweden Rock Festival, aldrig varit där. Sen vill jag gå på Summerburst i Stockholm! Bråvalla, Emmaboda... Den festival jag redan nu känner att jag ska spara pengar till är Dans Dakar. Det är bara ett "band" som släppts och det är Skrillex. Många tycker han är överhypad och förstört dubstep men jag tycker han gör grym musik och älskar att dansa till den! Var på festivalen förra året också och hade så jävla roligt! 
 



Kommentarer

Postat av: miranda

Publicerad 2014-02-13 22:07:34

åååh att se Skrillex skulle ju vara rena rama drömmen :D

Postat av: ANGELICA - Hälsosamt

Publicerad 2014-02-14 08:52:55

Jag tror faktiskt aldrig jag har varit på någon festival! :O

Postat av: Karolin

Publicerad 2014-02-14 10:33:05

Spana in Tomorrowland :D http://www.youtube.com/watch?v=ANWkg-U4Xus

Det hade jag lätt velat åka till om jag inte skulle haft barn snart ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela