skriveromidag.blogg.se

Ett silver

Publicerad 2014-02-23 15:32:12 i Idag,

Jag förväntade mig en råare match. Kanada hade övertaget i stort sätt hela tiden och jag ville se ännu mer kämparglöd från Sveriges sida. Men ett silver kan man ju inte hänga läpp över! 
 
Nu då? Jag tvättar, rolig info. Usch, kan inte släppan hockeyn riktigt, blir så ledsen när jag ser våra besvikna killar. Funderar på om jag ska dra förbi Kungsträdgården imorgon och visa mitt stöd. Jag är trots allt en riktig hockeynörd!


Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-02-23 22:00:46

Duktigt!
Nu är en ny runda med VeckansBlogg igång , kika gärna in och delta :) Ps. Startar KlurigaGåtor nu i veckan också :) Förlåt om du inte gillar sådana här meddelanden! kram!

Postat av: miranda

Publicerad 2014-02-24 15:07:25

Jag är inte alls intresserad av hockey... :D Men hänger ändå med lite grann!
svar: jaa, salmiak är ju hur gott som helst!

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-02-25 10:09:59

Missade hockeyn nästan helt tyvärr. Såg dock 3 matcher och dom 3 vann dom! =)

Postat av: Skogsraah ☾

Publicerad 2014-02-26 16:32:40

sv: Okej, jag förstår! Ja absolut, visst bör man vara försiktigt. Trist att du behövde klippa av så mycket. Ja mitt hår har ju färgats en hel del, inte lika konstant, men mycket i alla fall.

Postat av: Mimi Aronsson

Publicerad 2014-02-26 22:04:34

Har en tävling på min blogg just nu där man kan vinna en valfri bikini från To Die For!
Tävlingen pågår bara i 3 dagar! Lycka till!

http://mimiaronsson.blogg.se/2014/february/tavling-vinn-valfri-bikini-fran-to-die-for.html

Postat av: ANGELICA - Hälsosamt

Publicerad 2014-02-28 20:49:20

Åh, du påminde mig om att jag måste boka tvätt-tid!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela