skriveromidag.blogg.se

Debaser

Publicerad 2014-02-16 12:10:11 i Idag,

Ligger nu i soffan med ljud från OS på TV:n och killen som tittar på anime. Hade riktigt kul igår på Debaser! Träffade folk från mitt ena extrajobb som jag inte haft chans att prata med så mycket. Fick mig även en liten flirt med en av dem. Det är vid såna tillfällen jag saknar min frihet igen, att kunna göra vad jag vill, för jag är inte typen som är otrogen. Om jag varit singel hade jag säkert gått hem med den här killen, väldigt attraktiv och ett fantastiskt leende. Han har en sån där blick som får en att undra vad han döljer, "vem är du egentligen" är en fråga som kommer upp i huvudet på mig. Han är bisexuell vet jag i alla fall. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-16 22:50:12

Tja! Är en kille på 17 år som har valt att börja blogga, startade upp bloggen idag och är ganska ny på detta. Så hade varit riktigt kul om du ville kika in och kommentera lite åsikter :) Följ den gärna. Bloggen hittar du på: http://woxther.myshowroom.se/

ha det bäst! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela