skriveromidag.blogg.se

Bastille - The Draw live

Publicerad 2014-02-15 14:06:00 i Idag,

Sitter och lökar i min morgonrock fortfarande. Ska hem till en kompis kl 17 så jag börjar inte göra mig i ordning förrän om 1,5 timme. Känns onödigt att duscha och så tidigare när jag ändå ska sitta och häcka i soffan. Vi ska laga middag tillsammans och snacka skit, sen ska vi till Debaser medis för att kika på något band. En av kompisarna jobbar tillsammans med en av bandmedlemmarna. Ska bli roligt! Hörs nog inget mer ikväll, så ha en bra dag! Bjuder på denna som ni får njuta av idag:
 
 
Man har kvalitet i rösten om man kan sjunga som honom samtidigt som man headbangar.

Kommentarer

Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

Publicerad 2014-02-15 16:04:36

- åh men gör't, deras konserter är alltid bra! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-15 16:36:07

tack du! tkr väldigt mkt om den! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela