skriveromidag.blogg.se

Ansvar? Nä, vad är det?

Publicerad 2014-02-02 15:40:00 i Idag, Irritation,

Drog precis i mig för mycket nudlar. Vi var och handlade och kände för att vara lata och "billiga" genom att köpa nudlar till lunch. Jättehungriga gick vi hem med fyra paket som vi kokade upp. Nu ligger det mer än ett paket kvar i kastrullen för vi båda är så jäkla mätta! Drack pepsi till också, kolsyra = magen fylls upp ännu mer. Vi ska tvätta om tjugo minuter, yey.... 
 
På tal om det; egentligen skulle jag vilja testa pojkvännen för att se om han tar förgivet att jag ska säga till när det är dags att gå ner till tvättstugan. Problemet med det blir bara att om han inte säger till får vi det mer stressigt med tvätten, eftersom det är någon som bokat tiden efter oss. Så jag måste vara den som har koll ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela