skriveromidag.blogg.se

Zup?

Publicerad 2013-12-18 20:00:12 i Idag,

Imorgon ska jag jobba med Mr. Dream guy. Eller nej, inte riktigt, han är definitivt inte lika dreamy som min drömman (kika här för ögongodis!). Han saknar tatueringar och är lite ljusare i håret men alltså hans smile, mwah! Blir galen! 
 
Annars då, livet leker. Jobb resten av veckan, har inte kommit så mycket längre med min pojkvän för jag är för feg för att prata. Jag tror det beror på att jag inte är helt hundra på vad jag vill än. I och för sig måste ju han veta läget också men jag kan inte bara kasta ut mig något utan att tänka till ordentligt. 
 
Jag kan ju säga att jag har något som snurrar i huvudet, så han vet om det liksom men då kommer han vilja prata om det. Jag är i och för sig helt säker på att allt kommer komma fram då. Hellre när man är lugn och kanske inte är så förberedd, än att börja snacka om det när vi någon gång tjaffsar. Det är inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela