skriveromidag.blogg.se

Vintern tillhör P3

Publicerad 2013-12-10 09:52:00 i Idag,

Jag har fått så jävla konstig halsont. När jag har stängd mun och andas med näsan känns det skittorrt i halsen samtidigt som det känns friskt på något sätt. Ont gör det självklart också. Stramt när jag sväljer. Blä!
 
Jaha, idag då. Hemma och tittar på fantastiska Musikhjälpen! Måste bara säga; all heder till Sarah men hon känns inte lika P3 som förra årets Gina och Jason (och Kodjo så klart). Jag hoppas hon drar igång lika sjuk humor som förra årets gäng gjorde. Emma Knyckare är ju klassisk P3:are och henne älskar jag att lyssna på. Tycker bara dem har dåliga sändningstider på TV.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela