skriveromidag.blogg.se

Drunk In Love

Publicerad 2014-03-20 16:28:52 i Idag,

Ibland dyker det upp tillfällen där nästan varenda mening i en låt är identisk med en känsla eller tanke man har. Just nu är det Beyonces låt "Drunk In Love" som är min sådan låt. Som ni vet har jag haft lite småstruligt på senaste och det pga en kille jag fått upp ögonen för. Här kommer förklaring på låten: 
 
I've been drinking, I get filthy when that liquor get into me: Jag kan bli väldigt attraherad av någon när jag är onykter och det var just på fyllan som jag fick upp ögonen för den är killen.
 
Why can't I keep my fingers off you, baby? I want youNär jag dricker kan jag inte låta bli att sms:a honom och då skriver jag saker jag inte borde skriva i.o.m. att jag har pojkvän. Kan inte sluta tänka på honom och vill verkligen ha honom.
 
Drunk in love: Jag, helt enkelt.
 
Last thing I remember is our beautiful bodies grinding up in that club: Det är liknande vår "första kväll tillsammans". Vi har inte legat eller nånting men närheten och kontakten fanns definitivt där och jag vill tillbaka dit, det är nog därför jag försöker träffa honom ute varje helg.
 
We be all night: Dumt önsketänk.
 
I'm swerving on that, swerving, swerving on that big body. Been serving all this, swerve, surfing all of this good, good Slid the panties right to the side, ain't got the time to take draws off We sex again in the morning, your breasteses is my breakfastMer snusktänk.
 
Att man ska vara så "besatt" av en person man knappt känner, för jag känner knappt honom över huvud taget. Jag är nog fast i en känsla från den där första utekvällen tillsammans och sedan byggt upp något. Kanske blivit kåt och sen inte kunnat släppa taget. Bara väntar på möjligheten TROTS att jag har en pojkvän som jag ändå aldrig skulle såra på det sättet. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela