skriveromidag.blogg.se

Sschhh...

Publicerad 2014-01-30 08:00:00 i Idag,

Jobbar till kl 15 och eftersom jag är så anonym det går här så ska jag dela med mig om lite hemlisar om mig själv:
 
  • Jag ljög som tusan när jag var liten, t.ex. sa jag att jag egentligen hette nåt annat.. Småsaker!
  • Jag upptäckte orgasmen på mig själv tidigare än vad jag "borde".
  • Jag tycker det är pinsamt att ta mig på själv vid sex med partner även om det är skönt.
  • Hade en snabb ätstörning i gymnasiet för jag tyckte jag var för tjock.
  • Jag skämdes för min skostorlek när jag var liten, så jag placerade skorna så de inte såg så stora ut. 
  • Jag skar mig själv i tidig tonår, det hjälpte inte särskilt mycket.
  • Upp till 12 års ålder kunde jag vissa nätter fortfarande gå upp och lägga mig i pappas säng.
 

Kommentarer

Postat av: miranda

Publicerad 2014-01-30 18:53:43

Svar: jaa håller med, det är supergott! Tur att det finns god mat säger jag bara! ;) Vad kul med lite "fakta" om dej, vore kul att få veta lite mer!

Postat av: Nnad ♥

Publicerad 2014-01-30 19:52:36

Jag började onanera och få orgasm redan vid fem års ålder men då visste jag såklart inte vad det var. Pratade med en tjejkompis om det och hon var likadan, tydligen rätt vanligt bland småtjejer. Kvinnokroppen är med andra ord bäst ^^

Postat av: Nnad ♥

Publicerad 2014-01-30 19:58:42

Ja, trodde också det tills jag snackade med min tjejkompis om det. 2 av mina systrar också :P Haha men det var mitt sätt att somna som liten eftersom orgasmen gjorde mig sömnig. Funkar lika bra idag om jag har svårt att somna, och så är det ju skönt med, hehe ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela