skriveromidag.blogg.se

Livstecken!

Publicerad 2014-01-31 13:02:00 i Idag,

Sitter och sjunger med till Bastille som dånar ur högtalarna här hemma, älskar deras musik! Latar mig fortfarande lite till, käkade precis tre portioner pasta... mensdags var det va?
 
Något som är lite roligt är mitt hår. Eller så jävla roligt är det faktiskt inte, det är sönderslitet av hårfärgning men jag har låtit det växa fritt nu i 1,5 år så jag har inte så mycket slitet kvar. På grund av det slitna så har håret varit livlös, vilket det fortfarande är i de partierna men så pass mycket av mitt friska hår har vuxit ut att jag har ett litet livstecken: mitt självfall är på väg tillbaka! Ser ni locken? Woho!
 
Jag lovar att mitt hår inte är så där grått alltså, fy fan vilken hemsk bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela