skriveromidag.blogg.se

Klagar lite till

Publicerad 2014-01-30 18:04:06 i Idag,

Ska fortsätta att tjata om utebliven mens. Jag vet att den är på g så inga konstigheter där men alltså jag orkar. inte. mer! Nu har jag ätit en pizza och pizzasallad efter jag åt upp de sista blodpuddingskivorna. Inte nog med det, beställde en burk bearnaisesås på sidan av.
 
 
 
 
Imorgon har jag inget jobb så jag ska ta mig tiden för något jag älskar - motionera! Jag är verkligen ingen som får skuldkänslor över vad jag äter och måste kompensera med skitmycket träning, utan jag älskar att röra på mig. Mår så himla mycket bättre när jag äter mig lagom mätt på vad jag än äter, bara äter när jag är hungrig och när jag rör på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela