skriveromidag.blogg.se

Goin' cray

Publicerad 2014-01-19 19:32:48 i Idag,

Okej, känns inte bra med pojkvännen trots allt. Var på middag med några vänner igår och pratade med dem om mitt problem. Jag känner verkligen att jag vill vara fri, samtidigt som jag älskar min pojkvän. Problemet är väl att jag inte är kär längre tror jag, vi känns mer som vänner som typ får för sig att ha sex nån gång då och då. 
 
Jag vet verkligen inte vad jag vill. När jag tänker på om jag ska göra slut får jag en klump i magen för jag vet inte om det är rätt beslut. Sen kommer det ställa till det ordentligt för oss båda när det gäller boende osv. Samtidigt ska jag inte låta sånt stoppa mig från att göra vad jag tycker känns bäst för mig. 
 
Jag går liksom och söker närhet hos mina killkompisar. Som jag sagt tidigare skulle jag aldrig vara otrogen, det finns inte, då gör jag självklart slut innan jag går till någon annan. Det handlar snarare om att jag söker uppmärksamheten som jag inte får av min pojkvän. Han spelar mest datorspel, lyssnar knappt, jag måste anpassa mig efter honom och det han gör... mycket ansvar handlar på mig, jag måste liksom sätta igång först. 

Kommentarer

Postat av: Miranda

Publicerad 2014-01-25 19:47:31

Svar: Jaa, fy jag fattar typ ingenting av alla koder, ännu värre när jag råkade radera alltihop så jag började om från början haha.. Men vilken tur att jag inte är ända människan som börjar lipa när andra lipar haha, trodde jag hade något fel eller nåt.. Men angående ditt inlägg, hoppas det löser sej, tycker att det var en bra idé att skriva tankarna anonymt på en blogg, så att du får ut alla känslor på något sätt! :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela