skriveromidag.blogg.se

Ingen karaktär

Publicerad 2014-02-05 21:01:00 i Idag,

Jag är sämst på att "få ordning på rutiner". Då menar jag att inte äta massa godis bara för att jag kan och vill. Självklart ska man njuta av allt man tycker om men jag äter mer än jag egentligen orkar och då mår jag dåligt även dagen efter. Det handlar inte om att jag tror jag ska bli tjock, utan jag blir uppsvälld, trött och känner mig allmänt "smutsig". Dagen idag började bra men sen köpte killen chips och choklad. Imorgon tänkte jag börja med morgonpromenader, tror det är något som behövs för att jag själv ska få lite mer disciplin. ;)

Kommentarer

Postat av: Karolin

Publicerad 2014-02-06 11:55:26

Alltså jag är precis lika dan. Jag suger på sånt. Mitt choklad begär är extremt och det ska bli intressant att se hur det kommer gå under min LCHF period sen efter graviditeten. Tur att det finns annat man kan baka osv :)
Går det fortfarande bra med veggo maten?

Postat av: Milina

Publicerad 2014-02-06 14:08:24

skönt med morgonpromenader!
Var gärna med och tävla om att bli Veckans blogg också! ;)

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-02-06 18:08:49

Kul med morgonpromenader :)

Postat av: Johanna A dream as a model ♥

Publicerad 2014-02-06 19:51:28

haha låter lite jobbigt :/

sv: Tack, ja precis bra tänkt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela