skriveromidag.blogg.se

Gellack

Publicerad 2014-02-06 20:58:00 i Idag,

Busy day! Blev inringd på jobb kl 7.00 imorse så har varit upptagen stora delar av dagen. Sen blev det middag, några avsnitt av Homeland och sedan pul med naglarna. 
 
Nagelfix är bland det roligaste jag vet. Bloggade om det förr, i min tidigare blogg. I julklapp fick jag ett gellack-kit från Depend och jag älskar det verkligen! Jag har så sköra naglar så gelé hjälper verkligen att hålla naglarna i någorlunda skick och bättrar chansen att få långa naglar. Inte en jättebra bild på vad jag gjort ikväll men den funkar!
 
Det är nagelbandsolja som ser kletigt ut runt om.
 
 
Btw, lär bli long gone imorgon också. Jobb hela dagen sen försöker jag få mina kära, tråkiga vänner till att ta en aw med mig. Om inte så hörs i imorgon kväll!


Kommentarer

Postat av: Milina

Publicerad 2014-02-06 22:51:42

Fint!
- tack så mycket :)

Postat av: Anita

Publicerad 2014-02-07 11:01:26

Snyggt!

Postat av: Anita

Publicerad 2014-02-07 11:01:26

Snyggt!

Postat av: Annie

Publicerad 2014-02-07 14:18:03

Åh så fina naglar! Trevlig helg :)

Postat av: miranda

Publicerad 2014-02-07 16:16:35

Åh så snygga naglar! Jag har också många gånger testat på gellack men det hålls inte på mina naglar, konstigt.. Tummen upp för homeland btw :D

Svar: Ja det borde du verkligen testa, man känner inte av förkylningen när man duschar, inte jag iallafall. Plus att det är skönt att gå i en varm dusch när man själv fryser ihjäl under täcket!

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-02-08 11:30:24

snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela