skriveromidag.blogg.se

Fun Friday

Publicerad 2014-02-15 09:57:29 i Idag,

Dagen startar med en skittrög dator, tack! Hade en rätt bra fredag måste jag säga. På morgonen skrev jag ett prov på tre timmar, det var nästan så jag inte hann svara på alla frågor, gillar inte sånt. Pojkvännen som visat klar förbättring var underbar och kom med en stor mugg te på mitt favoritvis - med honung och mjölk. Och titta vad han placerade på den!
 
 
 
På kvällen blev det lite extrajobb på min praktikplats. Sen åkte jag direkt hem för att påbörja middagen, som det visar sig att killen redan börjat med! Vi marinerade en hel fläskfilé med en hemmagjord marinad, stekte lite yta och körde sen in den i ugnen. Till det en sallad med mozzarella och chilibea!
 
 
Efter middagen mötte vi upp några kompisar i stan. Drog till en jättelame "klubb" vid Stureplan, verkligen inte rätt område för mig. Stället för dyrt, människorna var wannabe rich people men musiken var faktiskt bra. För liten lokal dock.

Kommentarer

Postat av: ANGELICA - Hälsosamt

Publicerad 2014-02-15 11:05:55

Det är jobbigt när man måste stressa med proven :(

Postat av: Anita

Publicerad 2014-02-15 13:06:34

Lät trevligt! Dock gillar jag inte Stureplan, inte mitt ställe heller.. Haha

Postat av: miranda

Publicerad 2014-02-15 16:27:58

Oj så mysigt det ser ut! :)
svar: Jodå! Det är väl slumpen som avgör vem som får cancer eller inte.. Men om man ska lyssna på all media så skulle man endast kunna leva på vatten för att inte få cancer haha.. Och det är ju löjligt!

Postat av: Karolin

Publicerad 2014-02-16 11:37:43

Grymt gott :) Hoppas allt blir bättre mellan er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela